Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Μαμά γερνάω...


Από τότε που ξέσπασε η οικονομική θύελλα στη χώρα , άρχισα να αντιμετωπίζω διάφορα προβλήματα υγείας. Όχι τίποτε σοβαρό αλλά πρέπει να διευκρινίσω ότι είμαι από εκείνους τους ανθρώπους που έχουν πάει ελάχιστες φορές στη ζωή τους σε γιατρό. Μόνο τα κλασσικά , οδοντίατρο , οφθαλμίατρο και 2-3 φορές ωριλά. Αυτά. Όμως τον τελευταίο καιρό να'σου τα δερματολογικά -δεν είχα βγάλει ούτε μπιμπίκι στη ζωή μου-, να'σου και τα ορθοπεδικά, να'σου τα γαστρεντερικά - εδώ σχεδόν υπέστην πλήρη κατάρρευση του συστήματος , φαίνεται ότι ακολουθούσε τα χνάρια της ελληνικής οικονομίας!
Τελοσπάντων , συζητούσα με τη μητέρα μου για όσα είχαν προκύψει κι η απάντηση της ήταν - ακούστε! ακούστε!
- Ε , παρ'το απόφαση...μεγαλώνεις!!!!!!!!!!
Η ίδια η μητέρα μου!!!!!!!!
Παραταύτα γλυκύτατη μαμά σε συγχωρώ και σου εύχομαι Happy Mother's Day!

Υ.Γ.: Αφού με άφησε άφωνη με την αποκαλυπτική της δήλωση , άρχισε να μου αραδιάζει τα ονόματα φαρμάκων που υποτίθεται πως κάνουν καλό στο γαστρεντερικό. Ο πατέρας μου ήθελε κι αυτός βέβαια να πει την άποψη του , άρπαξε το τηλέφωνο από τη μητέρα μου και μου είπε '' Ασ'τα όλα αυτά , το φάρμακο είναι ένα : Τσίπουρο!! ''
Υ.Γ.2: Είχε δίκιο...!

15 σχόλια:

  1. xaxa, teleios o dad!!! perastika kalh mou kai don't worry!mporei na einai aplws mia metabatiki epoxh

    filia polla kalh ebdomada 2morrow!
    F.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. foteini μάλλον στρεσαρίστηκα πολύ με τα όσα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό στη μικρή μας χώρα. Δυο βραδιές που δεν έχω δει ειδήσεις , αισθάνομαι ήδη καλύτερα!
    Καλή εβδομάδα και σε σένα και περιμένουμε νέα από τη μετακόμιση! Εύχομαι να πήγαν όλα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ, θα ανεβάσω φωτό για γέλια (και κλάματα, φυσικά) μόλις ξε-πακετάρω (μπορεί και χειρότερη διαδικασία απ' το πακετάρισμα...)

    Φιλιά πολλά και περαστικά! Εύχομαι να νιώσεις τελείως περδίκι σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτο με το Τσιπουρο μου αρεσε!
    Κατα τ'αλλα, το ταξιδι ειναι τελικα το καλυτερο φαρμακο... Μολις επεστρεψα απ'την αγαπημενη μου Σαλονικη και ο,τι σκατα σκεφτομουν την περασμενη βδομαδα, δε το σκεφτομαι πλεον!
    Καλο βραδακι να χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. foteini τελικά οδηγούμαι στο συμπέρασμα ότι οι ειδήσεις κάνουν ..μεγάλο κακό! Σε φορτώνουν με πολύ στρες! Κομμένες από εδώ και πέρα.




    sarper? έχεις δίκιο , ένα ταξιδάκι θα ήταν η λύση. Πιάνω τον εαυτό μου να ποθεί όσο οτιδήποτε άλλο μια ολιγοήμερη φυγή. Δυστυχώς πρέπει να περιμένω μέχρι τέλη Ιουνίου- και το κακό είναι ότι δεν μπορώ να φύγω ούτε τα Σ/Κ , βέβαια αυτό είναι καλό για την τσέπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παρ'ολο που καθε απογευματακι το τιμω το τσιπουρο με 1,2,3 ποτηρακια, ειμαι απολυτα σιγουρος πως το γιατρικο ειναι το πολυ καλο κρασι! Γι αυτο αργοτερα τιμω και το κρασι με μερικα ποτηρακια.
    Ας μεινουν στην ακρη τα φαρμακα. Ειναι υπαιτια για ολες τις αρωστιες!
    Καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. e_digonis συμφωνώ απόλυτα , το καλό κρασί είναι το καλύτερο γιατρικό! Τον τελευταίο καιρό προσπαθώ να δοκιμάσω όσο το δυνατόν περισσότερα και διαφορετικά sauvignon blanc - ναι το παραδέχομαι είναι η αγαπημένη μου λευκή ποικιλία! Αυτόν τον καιρό βρίσκομαι γευστικά στο νότιο ημισφαίριο! Αν έχετε να μου προτείνετε κάποιο εξαιρετικό s.v. , μην διστάσετε να μου το αποκαλύψετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συνεχίζοντας την γκρίνια για την Ελλάδα (ο μόνος τρόπος για να βελτιωθούμε είναι να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα και να δούμε καθαρά πως έχουμε καταντήσει χωρίς παραμορφωτικούς φακούς), δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν να φτάνουν στην χώρα μας κρασιά από την άλλη άκρη του κόσμου και να προσφέρουν την ίδια, ή και καλύτερη πολλές φορές, ποιότητα σε τιμή χαμηλότερη των ελληνικών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. chic in greek αυτό ακριβώς σκέφτομαι απολαμβάνοντας νεοζηλανδικά sauvignon blanc ισορροπημένα , με ενδιαφέρουσα αρωματική γκάμα σε άψογες τιμές , σε αντίθεση με κάποια ελληνικά που είναι -κακώς- ακριβούτσικα κι οι παραγωγοί δεν μπορούν να χαλιναγωγήσουν τα αρώματα του κρασιού σε σημείο να θυμίζει περισσότερο χυμό φρούτων!
    Ως οινόφιλη , θέλω να υποστηρίζω τα ελληνικά κρασιά , αλλά ώρες κι ώρες εκνευρίζομαι και με τις -αδικαιολόγητα;- ακριβές τιμές και με τη μανία κάποιων οινοπαραγωγών να δημιουργούν κρασιά εντυπωσιασμού!
    Υ.Γ.: Σωστά τα γράφετε, πρέπει να δούμε κατάματα πού και σε τι κατάσταση φτάσαμε , μπας και συνέλθουμε και σοβαρευτούμε. Και να συνειδητοποιήσουμε επιτέλους ότι δεν μας φταίει κανείς και να κοιτάξουμε μπροστά με θάρρος κι όρεξη για δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. mikros bro apo koln... xaxaxaxa hpies tsipouro;me kanes k gelasa me ton kwlokairo edw....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άλεξ ξέρεις πώς είναι ο μπαμπάς με τις συμβουλές του. Με πήρε τηλέφωνο 10 φορές για να σιγουρευτεί ότι είχα ακολουθήσει τη ''θεραπεία'' του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Crispy super-wow ο dad σου! Εμένα ούτε καν με άφησε να δοκιμάσω μπύρα! Ευτυχώς που η μαμά είναι άλλος άνθρωπος!
    Χρόνια τους πολλά!
    Και δεν είναι τίποτα, θα περάσει! Και σε παρακαλώ πολύ, μην αγχώνεσαι! Το άγχος είναι καταστρεπτικό (ρώτα και τον Heath Ledger).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. vipera έχει δίκιο ο μπαμπάς σου!
    Εσύ πρόσεχε, τώρα με τις εξετάσεις , μην σε καταβάλλει το άγχος! Καλή επιτυχία παρεμπιπτόντως! Τρίτη αρχίζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ πολύ! Ναι, Τρίτη με μαθηματικά! Και φυσικα δεν έχω άγχος. Σήμερα όμως ξεκίνησαν οι Πανελλήνιες, και δίνουν οι κατααγχωμένοι αγαπητοί φίλοι.
    (Το να πηγαίνεις σε ένα σχολείο που έχει και γυμνάσιο και λύκειο είναι καλό ορισμένες φορές!)
    Άντε, καλή τους επιτυχία, γιατί τους έχει βγει ο πάτος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. έτσι μπράβο, εσύ ως καλή κόρη θα ακούς πάντα το μπαμπά! διαχρονική ατάκα! Έπεσε το ηθικό σου φαίνεται crispy και αγχωθηκες, γι'αυτό αρρωσταίνεις εύκολα. Το τσίπουρο τα γιατρεύει όντως όλα αυτά. "Ουζο όταν πιεις..." κλπ που λεει και το τραγουδάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή