Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Ο κώδικας της.....φόρμας!

Το Σάββατο το πρωί είχα μάθημα. Καθώς ετοιμαζόμουν, μου μπήκε η ιδέα να πάω με τη...φόρμα στη δουλειά. Το είπα στο σύντροφο ο οποίος με μάλωσε, δηλώνοντας ευθαρσώς ότι θα το θεωρούσε απαράδεκτο από μέρους μου αν έκανα κάτι τέτοιο.
Θυμήθηκα τα εξής:

Catherine, η φόρμα c'est fini.....!!!


Πολλές φορές μαθητές μου, εμφανίζονται στο μάθημα με φόρμα, τις περισσότερες δε των περιπτώσεων εμφανίζονται με ....τις πιτζάμες τους! Το πιο ακραίο που έχω δει είναι μαθητής με πιτζάμα, η οποία πιτζάμα είχε μια τεράστια στάμπα από σάλτσα ντομάτας!!!!!
Φίλη που είχε πάει βόλτα τις προάλλες στη Γλυφάδα, έπαθε σοκ με τον αριθμό των γυναικών που κυκλοφορούσαν με φόρμα! Juicy μεν, φόρμες δε ...
Τέλος, στη Ρώμη το Γενάρη, συνέβη το εξής στο ξενοδοχείο που μέναμε. Πήγαμε στην τραπεζαρία για πρωινό. Δίπλα μας καθόταν η Γαλλίδα του δίπλα δωματίου άνευ συζύγου. Σε κάποια φάση εμφανίζεται ο σύζυγος, ο οποίος είχε βγει για τζόγκινγκ μετά φόρμας. Μας χαιρετά (το ξενοδοχείο ήταν μικρό, όπως κι η τραπεζαρία) φεύγει για το δωμάτιο του κι επιστρέφει έπειτα από 10 λεπτά ντυμένος comme il faut. Εκεί που τελειώναμε το πρωινό κι ήμαστε έτοιμοι να φύγουμε, εμφανίζεται ζευγάρι ντυμένο....με φόρμες! Ψιθύρισα στον σύντροφο ότι έκοβα το κεφάλι μου ότι ήταν Έλληνες. Δεν χρειάστηκα να το κόψω...το κεφάλι μου!
Το Σάββατο το πρωί δεν έφυγα τελικά με τη φόρμα. Κι υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι θα την φορώ μόνο για...τζόγκινγκ!
Εσείς τι γνώμη έχετε για τη φόρμα ως....σχεδόν επίσημο ένδυμα;;;

Ενώ η Catherine Frot , ως Prudence Bereseford στην ταινία ''Le crime est notre affaire'', μπορεί να παριστάνει την υπηρέτρια για να βρει τον δολοφόνο αλλά δεν ξεχνά να είναι chic και κυρίως δεν ξεχνά τις γόβες!!



Υ.Γ.: Η φωτογραφία της Catherine Deneuve είναι από την ταινία Potiche, στην οποία πρωταγωνιστεί κι η οποία αν δεν κάνω λάθος βγαίνει την Πέμπτη στις αίθουσες.


12 σχόλια:

  1. Γιατί δεν τη φόρεσες τελικά;

    Δε γνωρίζω εάν είναι της μόδας, πάντως σε καμία περίοδο της ζωής μου δεν αισθανόμουν άνετα με φόρμα. Ένιωθα άβολα με όλα αυτά τα κομμάτια βαμβακερό που περίσσευαν και θεωρούσα πως είμαι αστείος.

    Πάντως αν έχεις συνηθίσει τους μαθητές σε πιο επίσημο ντύσιμο και εμφανιστείς με φόρμα, να ξέρεις πως θα πάθουν πολιτισμικό σοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φόρμα μμμ!!!
    Για ΠΣΚ στο σπίτι ή στο κήπο, να πεταχτώ για τσιγάρα στο περίπτερο. Μέχρις εκεί. Η σκηνή που περέγραψες για το ζευγάρι στην αλλοδαπή, χαρακτηριστικό παράδειγμα νεοελληνικής κιτσο-κουλτούρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. για τους άντρες την θεωρώ το ιδανικό ντύσιμο ιδικά όταν βοηθά να διαγραφούν οι καλοσχηματισμένοι γλουτοί, τα τουρλωτά κωλαράκια και οι φουσκωμένοι καβάλοι. Για τις γυναίκες μου είναι αδιάφορο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι.Δεν ξέρω. Μπορεί. Ίσως. Θα πρεπε;.
    Εχω και φόρμες. έχω και τζήν και υφασμάτινα και κοτλε. Ότι να ναι.
    Πάντως μιας και είμαι του χώρου. Ναι είναι της μόδας. Ειδικά αυτές που είναι στενές κάτω και κάνουν λίγο χαλαρές στον ποπό..
    όλα όμως είναι θέμα με τι θα το συνδυάσεις. ΌΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΤΥΛ..
    καλησπέρα crisp!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι το ρούχο που με κάνει να νιώθω πολύ άνετα και μακάρι να μπορούσα να πηγαίνω κάθε μέσα στη δουλειά με φόρμα!
    Πολλές φορές βάζω φόρμα με πουκάμισο και από πάνω καμια χρωματιστή "καζάκα" και μπαλαρίνες και είναι και πολύ στυλάτο. Αμέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @moody
    Όχι, δεν την φόρεσα τελικά! Πάντως έχω παρατηρήσει ότι τα μικρά με περνούν από ...σκάννερ όταν με βλέπουν!! Θα κάνουν τις παρατηρήσεις τους είτε για τα μαλλιά, είτε τα σκουλαρίκια, κάτι θα βρουν να σχολιάσουν!



    @Emmanuel
    Ναι, κι εγώ το ίδιο. Διστάζω να την φορέσω εκτός σπιτιού- εκτός κι αν βγω για τρέξιμο εννοείται!
    Α, γι'αυτό ακριβώς περιέγραψα τη σκηνή.....για την...νεοελληνική κιτσο-κουλτούρα όπως πολύ σωστά γράφεις!




    @mahler76
    Μπα. Έχω την εντύπωση ότι δεν τις φορούν τόσο στενές! Οι γυναίκες ναι , οι άντρες όχι!




    @carlito
    Όλα είναι θέμα στυλ, όντως! Αλλά πότε μπορεί κανείς να φορέσει φόρμα; Όλη μέρα; Οπουδήποτε;
    (Τι θα γίνει με εκείνο το αφιέρωμα στη Ρώμη;;;)



    @Nenou
    Δεν ακούγεται κι άσχημα έτσι όπως το παρουσιάζεις! Κι εγώ στο σπίτι τη φορώ σταθερά, αλλά έξω διστάζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. στο γυμναστήριο μου τις φοράνε είναι η αλήθεια τόσο στενές χαχαχα
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @mahler76
    :-))). Δυστυχώς δεν πάω γυμναστήριο...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ υποστηρίζω τις φόρμες, αρκεί να μην είναι γεμάτες σχέδια και λογότυπα, το άτομο που τις φορά να υποστηρίζει το όλο σύνολο και κυρίως να φοριούνται στο σωστό τόπο και χρόνο. Είναι ΟΚ να βλέπεις ανθρώπους με φόρμες στα Ζαγοροχώρια αλλά όχι ΟΚ για sightseeing στο Παρίσι! Είναι το ίδιο με τους τουρίστες με τις άσπρες κάλτσες και τα τουριστικά σανδάλια που βλέπουμε στη Ελλάδα (πολλές φορές!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. zekia
    Τις φόρμες με σχέδια, στρας και λοιπά πλουμιστά δεν τις θέλω καθόλου.
    Καλά αυτό με την -συνήθως άσπρη- κάλτσα και το σανδάλι είναι ...απλά συγκλονιστικό!!! Πολύ καλή πάντως η συσχέτιση που έκανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχω την ίδια απορία...τελευταία όλο και πιο περισσότερες κοπέλες φοράνε τη φόρμα σχεδόν παντού, έξω, στο πανεπιστήμιο, για καφέ. Προσωπικά δεν το εγκρίνω το συγκεκριμένο ρούχο, το φοράω μόνο όταν κάνω γυυμναστική και στο σπίτι ελάχιστα... για τους άντρες αποτελεί μία γρήγορη, πρόχειρη και ασφαλής λύση. Μα πού είναι οι γυναίκες που ήταν κοκέτες, έδιναν σημασία και αφιέρωναν χρόνο στο σωστό ντύσιμο και ποτέ δεν παραμελούσαν τον εαυτό τους?...

    Μα καλά βρε Crispy μου, τί δουλειά είναι αυτή που ενοχοποιεί τη φόρμα και ενέχει και κινδύνους κριτικής? απλώς μου κάνει εντύπωση!

    Πολλούς χαιρετισμούς και καλό μήνα Crispy :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ioanna
    Καλημέρα! Αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ : Χάνεται η γυναίκα κοκέτα; Το εύκολο και γρήγορο ντύσιμο έχει αρχίσει να γίνεται καθεστώς; Φταίει η μόδα; Φταίει η εποχή; Η νοοτροπία; Κάτι αλλάζει στο καθημερινό στυλ;
    Θα δούμε!
    Προς το παρόν καλό Σ/Κ! Και καλό μήνα βέβαια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή