Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Μυστικά κι.....εργόχειρα!


 Ακούσατε! Ακούσατε! Έχω ένα ''καλά κρυμμένο μυστικό'' να σας πω!

1. Κάποιος να με διαψεύσει ή να με επιβεβαιώσει. Ο ''εθνικός σπορτσκάστερ'', λίγο μετά το δεύτερο γκολ του Μιλίτο της Inter, αποκάλεσε προχθές τους αμυντικούς της Μπαγιερν ... ''όρθια αγγούρια'';;;;; Άκουσα καλά; Το άκουσε κανείς; Αν όντως τους αποκάλεσε έτσι , τότε ζήτω που καήκαμε ! Το τι έχουμε να ακούσουμε στο Μουντιάλ δεν λέγεται!
2. Λίγο πριν αρχίσει ο αγώνας , βρέθηκα στο ''σύμπαν'' των ειδήσεων του ΣΚΑΪ. Έτσι έμαθα ότι ο σταθμός ξεκίνησε εκστρατεία με τίτλο ''Όλοι μαζί...'' . Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν πρόσκληση σε ...ομαδικό όργιο (Αουτς!! Κάποιος μου τραβά το αυτί!!!). Αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι η καμπάνια μας ζητά  να μαζευτούμε όλοι μαζί να σώσουμε τη χώρα. Δεν ξέρω πώς εννοεί ότι θα την σώσουμε  αλλά εγώ θυμήθηκα τη λαϊκή ρήση : ''Αν η μ... ήταν εργόχειρο....''
3. Έχετε προσέξει που σε περιοδικά , free press κλπ , μιλούν με ανεξέλεγκτο ενθουσιασμό για ....''καλά κρυμμένα μυστικά της πόλης''; Κι όταν πας να επισκεφτείς αυτά τα ''καλά κρυμμένα μυστικά'' διαπιστώνεις ότι δεν είσαι ο μόνος στην πόλη των 5 εκατομμυρίων που είχε τη φαεινή ιδέα και γίνεται ένας χαμός στο ''καλά κρυμμένο μυστικό'', γιατί απλούστατα όλοι διαβάσαμε για το ''καλά κρυμμένο μυστικό'' , το οποίο προφανώς δεν είναι πια ...μυστικό! Αλλά μου κάνει τρομερή εντύπωση που οι δημοσιογράφοι καμαρώνουν πολύ για τα ''καλά κρυμμένα μυστικά'' τους- γιατί αυτοί τα ανακάλυψαν πρώτοι κλπ κλπ και τι θα κάναμε χωρίς αυτούς-  , αλλά όταν οι ορδές των αναγνωστών φτάνουν στο σημείο να ποδοπατιούνται έξω από τα ''καλά κρυμμένα μυστικά'' , αυτοί -οι δημοσιογράφοι- δυσανασχετούν και μετά από 2-3 τεύχη από την ''αποκάλυψη'' τα βάζουν με εμάς -τους αναγνώστες- που χαλάσαμε την ησυχία του ...''καλά κρυμμένου μυστικού τους''!!!

7 σχόλια:

  1. Crispy καλημέρα και από εδώ :) Πράγματι δε θα μπορούσα να μη συμφωνήσω με τα "κρυμμένα" μυστικά της πόλης - αν θέλει ένα έντυπο να διαφημίζει ότι έχει ανακαλύψει τις πιο κρυφές γωνιές δεν τις κάνει βούκινο γιατί ξέρει πολύ καλά ότι θα πάψουν να είναι κρυφές και πολλές φορές θα χάσουν κάτι από την αυθεντικότητά τους...
    Ούτε προτείνω να τις κρατάμε κρυφές αυτές τις όμορφες γωνιές/ανακαλύψεις μας, απλώς ας μην τις "δίνουμε" τόσο στεγνά! Ας αφήσουμε τη μαγεία της ανακάλυψης και σε άλλους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα crispy:

    1) Δυστυχως το ειπε ΚΑΙ αυτο, μεταξυ πολλων αλλων αλλα δεν καθομαι τωρα να τα αραδιαζω εδω. Το σιγουρο ειναι οτι θα μας χαλασει το Mundial παλι ο ηλιθιος.

    2) Ναι ναι, παμε ΟΛΟΙ μαζι να σωσουμε την αγαπημενη μας χωρα, που μας την κατεστρεψαν ολοι οι αλητες (δεν αναφερομαι μονο σε πολιτικους). Κανενας Ελληνας ΔΕΝ πρεπει να νιωθει συνυπευθυνος αυτης της καταστασης. Κανενας απλος πολιτης δεν εχει -οικονομικο- μεριδιο ευθυνης στην ιστορια. Ας βοηθησει καθεις ως πιστευει οτι μπορει, αλλα ΜΗΝ πιαστει επουδενι ερμαιο της πιθανης καλοψυχιας του και χωσει το χερι βαθια στην τσεπη για... τα καθαρματα!

    3) Συμφωνω απολυτα εδω, εχει πολυ πλακα η ολη φαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χα χα, τέλεια η φωτογραφία και πολύ χαρακτηριστική!! Τα λες πολύ καλά γι' αυτούς του δημοσιογράφους μας δίνουν τα φώτα τους και ανακαλύπτουμε κι εμείς τα κοινά μυστικά αυτής της πόλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1. Δεν το άκουσα το συγκεκριμένο, μιας και εκείνη τη στιγμή καταριόμουν την μαύρη μοίρα την Μπάγιερν και στόλιζα με κοσμικά επίθετα τον πολυαγαπημένο πλέον επιθετικό της Ίντερ. Βέβαια, είναι εξαιρετικά πιθανό! Σίγουρο μη σου πω! Όλοι οι μετρητές βλακείας θα χτυπήσουν κόκκινο το καλοκαίρι και εμείς θα τρέχουμε να κρυφτούμε!
    Άσε, είναι και σίριαλ κίλερ, και έχει ως προτίμηση ισπανόφωνους ποδοσφαιριστές, τους οποίους αποτελειώνει με την συνεχή και επίμονη εκφώνηση του ονόματός τους που δυστυχώς....σκοτώνει!
    2. Δεν την είχα ξανακούσει αυτή τη ρήση, αλλά έχω να πω πως είναι όλο νόημα, τίποτα δεν είναι στην τύχη με τέτοιο λαό!
    3. Καλά και αυτοί οι δημοσιογράφοι, ούτε ένα μυστικό δεν μπορούν να κρατήσουν επιτέλους; Αλλά αφού ξέρουν ότι θα εκνευριστούν στο τέλος που θα πάμε(-πάτε, εγώ είμαι μακριά), για ποιον ακριβώς λόγο μας το λένε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. foteini έχει πλάκα αυτή η ιστορία με τα ''καλά κρυμμένα μυστικά''! Την έχω πατήσει τουλάχιστον 3 φορές , σε σημείο μάλιστα λιλιπούτειο καφέ μπαρ να μου ζητά να κλείσω...τραπέζι!!!



    mike σε συχαριστώ πολύ που το επιβεβαιώνεις γιατί δεν ήμουν σίγουρη! Αχ και τι έχουν να ακούσουν τα αυτάκια μας!
    Δυστυχώς , κι είναι κάτι που εξοργίζει τους πάντες , οι απλοί πολίτες θα πληρώσουν τη ζημιά που προκάλεσαν άλλοι...




    meraldia σε μπελάδες μας βάζουν αυτά τα ''καλά κρυμμένα μυστικά''! Τρέχουμε κι εμείς σαν τα πρόβατα 1, 2, 3 φορές αλλά μετά το παίρνουμε το μάθημά μας!




    vipera κι εγώ δεν ήμουν σίγουρη ότι την είχα ακούσει γιατί μιλούσα εκείνη την ώρα και την έπιασα με το ένα αυτί (!) αλλά μου το επιβεβαλίωσε ο mike , οπότε για άλλη μια φορά ο ''αγαπημένος'' μας ''εθνικός σπορτσκάστερ'' για άλλη μια φορά ...''έγραψε''!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ζητω συγγνωμη γιατι κι εγω τα ιδια κανω- εχω ξεκοκαλίσει όλη την θεσσαλονίκη και εχω σχεδον καρφωσει ολα τα ωραια μερη.΄ουφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @lou. χα χα! Όντως έχεις ξεκοκκαλίσει την πόλη! Με πολύ όμορφο τρόπο όμως , απ'ότι είδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή