Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Scare me!

Αν και φοβάμαι πολύ εύκολα - είμαι η κλασική φοβιτσιάρα!- λατρεύω να βλέπω ταινίες τρόμου!!
Όχι τόσο εκείνες με παρανοϊκούς δολοφόνους όσο ταινίες με φαντάσματα , κακά πνεύματα και λοιπούς ανεξήγητους επισκέπτες της μεγάλης οθόνης.
Θεωρώ κορυφαία ταινία τρόμου όλων των εποχών τη Λάμψη του Stanley Kubrick , με τον μοναδικό Jack Nicholson.
''Here's Johnnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy''!!!

Αλλά η ταινία τρόμου που στην κυριολεξία μ'έκανε να χάσω τον ύπνο μου -έκανα μία εβδομάδα να κοιμηθώ και δεν αστειεύομαι- ήταν το The Ring (αμερικάνικο και ιαπωνικό πάνω στο οποίο βασίστηκε το αμερικάνικο)! Δεν έχω δει πιο ανατριχιαστικό πλάσμα από τη Samara ( ή Sadako στην ιαπωνική εκδοχή της). Είναι ένα κακόβουλο πλάσμα που έχει στοιχειώσει μια....βιντεοκασέτα (!) κι όποιος την βλέπει δέχεται τηλεφώνημα ότι θα πεθάνει σε μία εβδομάδα! Κανένας δεν γλιτώνει από το μένος της Samara εκτός από την πρωταγωνίστρια (στην αμερικάνικη εκδοχή έπαιζε η υπέροχη Naomi Watts) που προσπαθεί να σώσει το γιο της που είδε την κασέτα. Cult σκηνή είναι όταν η Samara βγαίνει από την οθόνη της τηλεόρασης για να πραγματοποιήσει την απειλή της!

Κυρίες και κύριοι σας παρουσιάζω τη Samara!! Πάντα ανορθόδοξη, ξεπετιέται από πηγάδια (υπάρχει λόγος), τηλεοράσεις κι απ' όπου αλλού της έρθει ...αλλά πάντα από εκεί που δεν το περιμένεις!!!!






Φαντάζομαι ότι η Samara θα έχει πια εξελιχθεί...τεχνολογικά και δεν θα στοιχειώνει βιντεοκασέτες (κορίτσι μου πού ζεις) αλλά usb , και δεν θα βγαίνει από οθόνες τηλεόρασης αλλά από οθόνες υπολογιστή και τέλος δεν θα μας παίρνει τηλέφωνο για να μας ειδοποιήσει για τον επικείμενο θάνατό μας αλλά θα μας στέλνει...mail. 
Είναι αυτό που λέμε ...''You've got mail''!!!!!
Αυτά!
Σας εύχομαι ένα spooky & scary Σαββατοκύριακο!!


Υ.Γ.: Να αναφέρω ότι αφορμή για την ανάρτηση -για να μην αναρωτιέστε πώς της ήρθε πρωί πρωί να μας ...τρομάξει!!- ήταν μια ταινία που είδα χθες βράδυ , η Ολική έκλειψη , η οποία τελικά δεν ήταν τόσο spooky όσο την περίμενα. Το φάντασμα εμφανίζεται 2-3 φορές και μάλιστα είναι το φάντασμα κάποιου -spoiler , spoiler- .....που πρόκειται να πεθάνει!!!

13 σχόλια:

  1. Χριστινάκι, εδώ τα χαλάμε τα κοινά μας γούστα... Τρόμαξες με το ringu? Σοβαρά? Εγώ είδα το γιαπωνέζικο και συνεχεια χτυπιόμουν από τα γέλια... Τη θεωρώ πολύ σαχλαμάρα... (είχα κάνει και κριτική εδώ: http://1001moviesbyspgirl.blogspot.com/2011/01/ringu-1998.html).

    Αν θες θριλερ, σου εχω πολυ καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H "Ολική έκλειψη" ήταν μεγάλη απογοήτευση. Από τις λίγες φορές που πίστεψα αυτά που διάβασα και όταν την είδα (εκτός του ότι δε με έπειθε τίποτε απ'όσα έβλεπα), δεν κατάλαβα το λόγο που θεωρήθηκε καλή ταινία. Πρώτα απ'όλα είναι δραματική, λίγο θρίλερ, σε ξεκάρφωτες στιγμές τρόμου, ελαφρώς κοινωνική... Ένα συνονθύλευμα παρά την καλή αίσθηση που σου δημιουργεί αρχικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @spgirl
    Καλημέρα! Εεε , όπως έγραψα τρομάζω εύκολα! Θα διαβάσω την κριτική σου και κυρίως θα διαβάσω τις προτάσεις σου , φαντάζομαι ότι θα βρω στις ετικέτες σου ταινίες τρόμου!
    Καλό Σ/Κ!



    @moody
    Καλημέρα!
    Δυστυχώς δεν μου άρεσε και πέρα από το γεγονός ότι δεν ήταν τόσο spooky όσο θα ήθελα , νομίζω ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα με το μοντάζ. Σε κάποια φάση δείχνει την κόρη του πρωταγωνιστή σαν να είναι ...φάντασμα και λες ωχ κάτι θα γίνει με τη μικρή, κι αμέσως μετά δείχνει τη συγγραφέα και μέχρι το τέλος της ταινίας ...τίποτα δεν συμβαίνει με τη μικρή!! Η σκηνή στο σπίτι -στην αρχή της ταινίας - όπου βλέπει για πρώτη φορά φάντασμα ο πρωταγωνιστής ήταν ωραία γυρισμένη με προϊδέασε για κάτι καλό αλλά μετά χάλασε το πράγμα και κυρίως η εμβόλιμη ιστορία με τον μέθυσο συγγραφέα με ξενέρωσε.
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κι εγώ είχα κλάσει μέντες με το The Ring!!!! Αλλά λατρεύω! Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν μου άρεσε πολύ σαν ταινία αλλά ότι τρόμαξα, τρόμαξα. Οι σκηνές αυτές στις φωτογραφίες μου έχουν μείνει!!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπημένη ταινία το Ringu! Η αμερικάνικη βερσιόν βέβαια μου προκάλεσε γέλιο έχοντας δει το ιαπωνικό τέρας πρώτα.
    Το αστείο είναι πως την είχα δει σε βιντεοκασσέτα (Δεν υπήρχαν τα dvd ακόμα) και αυτό το έκανε ακόμα πιο spooky!
    Γενικά θεωρώ τους Ιάπωνες master του τρόμου. Χωρίς να δείχνουν τίποτα ουσιαστικά τρομακτικό με το σωστό ήχο και τις σωστές λήψεις και background σε κάνουν να τρέμεις σα 5χρονο τον μπαμπούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μετά από αυτό βλέπω μ’ άλλο μάτι τα usb…!!!
    Μια επίσης φοβιτσιάρα…
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Crispy
    Me to The ring τρόμαξες? Πλάκα μας κάνεις τώρα, έτσι?
    Εντάξει ήταν καλή ταινία για ταινία τρόμου αλλά δεν τρόμαξα και τόσο.
    Νομίζω υπάρχουν κι άλλες ταινίες ακόμα πιο τρομακτικές αλλά δεν μπορώ να σου πω με ακρίβεια μιας και δεν τρομάζω εύκολα.
    Μάλλον παραείμαι σκληρός, χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @mahler76
    χα χα! Κι εγώ! Άσε που στο σινεμά ήμουν η μόνη που ούρλιαζε!!




    @blueprint
    Πραγματικά αυτή η σκηνή που βγαίνει από την τηλεόραση έχει μείνει βαθιά χαραγμένη μέσα μου! Αξεπέραστη!!





    @βρομιστεράκι
    Πραγματικά οι Ιάπωνες είναι ''μανούλες'' στις ταινίες τρόμου! Έχουν εν τω μεταξύ ένα σωρό θρύλους και δοξασίες για φαντάσματα και κακά πνεύματα που τους δίνει υλικό για σενάριο. Κι είναι καλύτεροι στο να δημιουργούν μια απόκοσμη ατμόσφαιρα ακόμα και στην καρδιά του Τόκιο!




    @athens girl
    χα χα! Ναι , κι εγώ - μετά το the ring- έβλεπα με άλλο μάτι την tv! Εν τω μεταξύ είχα συνέχεια την αίσθηση ότι βρισκόταν μέσα στο σπίτι αυτό το καταραμένο πλάσμα! Πέρασε καιρός μέχρι να την ξεπεράσω τη Σαμάρα!




    @sarper?
    Μην ξεχνάς ότι είμαι κλασική φοβιτσιάρα! Χθες με την ολική έκλειψη , που είναι εντελώς light, δεν την λες καν ταινία τρόμου , σε μια σκηνή μου έφυγε το ποτήρι από το χέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σου προτείνω ένα άλλο spooky σαβατοκύριακο να δεις το the grunge το αμερικάνικο..Τα έκανα πάνω μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @carlito
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
    Το έχω δει!! Τα'παιξα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η ταινία που με τρόμαξε περισσότερο σχετικα πρόσφατα ήταν το Paranormal Activity. Είδα πως δεν πήρε καθόλου καλές κριτικές, παρόλα αυτά εμένα μου άρεσε πάρα πολύ. Παίζει σημαντικό ρόλο και το το οτι την είδα ακούγοντας απο ακουστικά τον ήχο και όχι απο ηχεία. Τρόμαξα και το καταδιασκέδασα συγχρόνως. Γενικά μου αρέσουν οι ταινίες οπου "το
    κακό" δεν παίρνει συγκεκριμένη μορφή.

    Η "Λάμψη" επίσης ήταν πραγματικά εκπληκτική ταινία τρόμου, δε θεωρείται αδίκως απο τις καλύτερες όλων των εποχών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. zekia
    Όντως η Λάμψη θεωρείται από πολλούς η καλύτερη ταινία τρόμου όλων των εποχών και τείνω να συμφωνήσω!
    Γενικά μου αρέσουν τέτοιου είδους ταινίες, παρότι χάνω τον ύπνο μου μετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή