Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Last orders...

Για σήμερα έχουμε ευχές....



....κι ένα resolution (κατά κάποιον τρόπο)

Μια κι η γράφουσα θα είναι εκτός τις επόμενες μέρες , αναρτά το ευχητήριο ποστ από σήμερα!

Λοιπόν αγαπητές/αγαπητοί μου,

Εύχομαι για το νέο -μνημονιακό!!!- έτος 2011  υγεία πρώτα απ'όλα. Όχι , μην σας φαίνεται τετριμμένη η ευχή. Να μην ξεχνάτε να προσέχετε τον εαυτό σας κι όσο κι αν καλλιεργείτε το πνεύμα σας -κυρίως εσείς οι ιντελλεκτουέλ- μην αμελείτε ...τον οίκο του (Μα τι λέω;;;). Τουτέστιν , να περπατάτε που και που - Αυτή είναι η συμβουλή της ημέρας!
Πάμε παρακάτω:
Εύχομαι αντοχή και υπομονή! Πού θα πάει , κάποτε θα ξεμπερδέψουμε με την Τρόικα , το ΔΝΤ και το Μνημόνιο. Δεν ξέρω για πιο λόγο -ποτέ δεν δήλωσα διδάκτωρ του LSE -αλλά όταν διάφοροι γνωστοί, συγγενείς ή φίλοι,  με συναντούσαν,  ζητούσαν αγωνιωδώς τη γνώμη μου για την οικονομική κατάσταση της χώρας και πότε θα τελειώσουν όλα αυτά! ''Σε 10 χρόνια ακριβώς'' απάντησα σε πάμπλουτη θεία και την άφησα με ανοιχτό το στόμα να με κοιτά έντρομη...!
Κυρίως όμως εύχομαι:
 Να μην χάσετε την αισιοδοξία και το κέφι σας! Δε βαριέστε , θα επιβιώσουμε......


Α, ναι! Και το resolution που λέγαμε.
Το blog τούτο σταματά τη λειτουργία του! Κατόπιν αυστηρής αυτοκριτικής....με απέλυσα! -Στις 07/01/11, μόλις επιστρέψει η γράφουσα, κλείνει οριστικά κι επίσημα τις πύλες του -σνιφ! σνιφ! λυγμ! λυγμ!
Ναι,χμμμ..., εντάξει για να είμαι ειλικρινής , όταν κάνω αυτοκριτική είμαι αθεράπευτα επιεικής, οπότε δεν είναι αυτή η βασική αιτία!
Κι έτσι , ναι το ομολογώ, φταίει η γενικότερη κατάσταση. Για να μην πολυλογώ , διαβάζοντας τέτοιες ειδήσεις ( εδώ κι εδώ ) αναρωτιέσαι πού στο διάολο οδεύει αυτή η χώρα. ....Κι αναπόφευκτα το κύμα απογοήτευσης σε παρασέρνει....
Τέλος πάντων....
Αυτά!

Καλή χρονιά σε όλους!

Κι η μέγιστη ευχή:
Όπως λέει και το τραγούδι το οποίο αφιερώνεται σε όλους εσάς , να προσπαθείτε να μένετε ''young at heart''!






ΥΓ: Α, μην ξεχάσω! Θα συνεχίσω να μιλώ για φαγητό εδώ και κάθε δεύτερη ανάρτηση θα μιλώ για ταινίες εδώ. Ναι , ξέρω , η χαρά κράτησε λίγο!!!!!!!!!

ΥΓ2: Η φωτογραφία που έβαλα είναι η αγαπημένη μου για το 2010. (Από το site του National Geographic)

12 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά!! Θα συνεχίσουμε να τα λέμε στο άλλο blog οπότε see you soon!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Crispy μου, εγώ δεν συμφωνώ να το κλείσεις αυτό το μπλογκ, αλλά αφού μπορούμε να τα λέμε από το άλλο και αφού θα συνεχίσεις να γράφεις για φαγητό και γεύσεις, τότε το δέχομαι και αναμένω την επιστροφή σου! Πρόσεξε όμως, αν εξαφανιστείς και από το άλλο, εγώ θα δεν θα σου ξαναμιλήσω!!!

    Καλή πρωτοχρονιά εύχομαι! Να σε βρει αγκαλιά με αγαπημένους, με υγεία και με ό,τι ορίζεις εσύ ως ευτυχία! Και μακάρι να συνεχίσει έτσι όλη η χρονιά, ήρεμη με ευτυχισμένες στιγμές!

    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή μου Crispoula, σου εύχομαι μια υπέροχη χρονια, γεμάτη υγεία, ευτυχία και πολλές όμορφες στιγμές για να θυμάσαι αργότερα! Δεν κατάλαβα ακριβώς με ποιο σκεπτικό αποφάσισες να κλείσεις το blog αυτό, αλλά αν πιστεύεις ότι σε εκφράζει καλύτερα το άλλο τότε να το κάνεις! Εμείς θα είμαστε μαζί σου!

    Φιλάκια πολλά και να περάσεις όμορφα ο,τι κι αν κάνεις αυτές τις μέρες!

    Φωτεινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. crispy, χρόνια σου πολλά!
    Απ'ό,τι έχω καταλάβει διψάς για τις διακοπές που πρόκειται να πας, οπότε σου εύχομαι να περάσεις τέλεια και αντιμνημονιακά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ οκ να συμφωνήσω ότι θα χρειαστούν περίπου 10 χρόνια για να ανακάμψουμε...Παρ'όλ'αυτά θεωρώ ότι είμαστε μια τυχερή γενιά,δε ζούμε ούτε πολέμους,ούτε λιμούς που έζησαν οι παλιότεροι.
    Άλλωστε εδώ που φθάσαμε μας οδήγησε η νοοτροπία μας,δεν φταίνε μόνον οι πολιτικοί,είναι πολύ εύκολη αυτή η κριτική κ εν πολλοίς υποκριτική κ επιφανειακή.
    Τελοσπάντων αυτό που δεν αντιλαμβάνομαι είναι πως συνδυάζεται το κακό μας το χάλι και η αγένεια ενός χαζογιάπη με το κλείσιμο αυτού του μπλογκ...Any ideas miss Crispy ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να ευχηθώ και εγώ καλή χρονιά με αγάπη, με υγεία, με τύχη, με χαμόγελα και με υπομονή... Και να σου πω να το ξανασκεφτείς βέβαια γιατί θα μας λείψεις.. Φιλιά πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλή χρονιά αν και είμαι καινούργιος στη παρακολούθηση του μπλογκ σου ξενερωσα που θα κλείσε.ιελπίζω στο rear να συνεχίσεις το ίδιο καλά..θέλω ταινιάρες και πολύ woody..πολύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θα αποδεχτώ τη διακοπή λειτουργίας αυτού του μπλογκ, μόνο με την προυπόθεση οτι θα συνεχίσεις να μοιράζεσαι μαζί μας τις σκέψεις σου (εκτός απο τις συνταγές σου) στο άλλο σου μπλογκ. Παρόλα αυτά δε μπορώ να μην προσπαθήσω να σε μεταπείσω, να μην κάνω μια τελευταία προσπάθεια, γιατί το μπλογκ σου αυτό είναι ένα απο τα αγαπημένα μου και θα μου λείψει πολύ.... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @blueprint
    @emmanouela
    @foteini
    @moody
    @lg (ahoy there, navy boy!!)
    @fevis
    @mahler76
    @carlito
    @zekia
    Χρόνια πολλά σε όλους και καλή , χαρούμενη και συναρπαστική χρονιά να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Crispy καλή μου Crispy... Και σένα σε χτύπησε η κρίση; Απολύθηκες; Σνιφ σνιφ, πάει το αγαπημένο μου blog; Δεν πειράζει (βασικά πειράζει, αλλά τι να σε κάνω; :-) ), έχω τουλάχιστον το άλλο αγαπημένο μου, από το οποίο μου έχουν λείψει οι scorpiess σημειώσεις του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. vipera στο τσακ είμαι να το αρχίσω ξανά με τα εξωφρενικά που βλέπω και βιώνω στη χώρα της αρλούμπας...και της κρίσης!!!! Να βγάλω το άχτι μου η έρμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή