Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

So, let me get this straight!





1. Άκουσα και διάβασα τα εξής: ''Το αδιαχώρητο στον Βοϊδομάτη το τριήμερο''!!! ''Εξαντλήθηκαν όλα τα ipad 2 στην Ελλάδα''!!!
 Κι εγώ αναρωτιέμαι, σε ποια χρεοκοπημένη χώρα ζω; Ή μήπως έτερον εκάτερον;


2. Γνωστή πολιτικός με αδυναμία στις ακριβές τσάντες, πήγε στα δικαστήρια με τον πρώην σύζυγο αλλά στο τέλος τον λογαριασμό τον πληρώσαμε εμείς. Όπου εμείς = κάτοικοι χρεοκοπημένης χώρας της Ν.Α. Μεσογείου, οι οποίοι τελούν υπό σύγχυση. 

3. Μεγαλοδημοσιογράφοι μεγάλου καναλιού έκαναν μήνυση σε blog διότι , σύμφωνα με τα λεγόμενα τους, ψεύδεται ασυστόλως και τους δυσφημεί.
 Χμμμ, αυτό με βάζει σε σκέψεις. Κατά καιρούς έχω καταφερθεί κι εγώ , από τούτο το κατά τ'άλλα ταπεινών προθέσεων blog, εναντίον διαφόρων επωνύμων. Διακριτικά βέβαια ...αλλά ποτέ δεν ξέρεις....Αγαπητοί επώνυμοι, που σας τα έχω σούρει κατά καιρούς, σας εκλιπαρώ! Μην με σύρετε στα δικαστήρια! Δεν έχω λεφτά για δικηγόρο! Δεν έχω καν δικηγόρο!!



4. Κατάπτυστη φυλλάδα κυκλοφόρησε με τον απαράδεκτο τίτλο : ''Κατέρρευσε με πάταγο ο μύθος του ιαπωνικού θαύματος''...
Κι εγώ αναρωτιέμαι. Μέχρι πού μπορεί να φτάσει η μικροψυχία κι ο δημοσιογραφικός οχετός;


5. Συζήτηση μεταξύ της γράφουσας κι ενός 12χρονου μαθητή της:
-Κυρία φαίνεστε κουρασμένη!
-Μμμμμμμ...............
-Κυρία, πιστεύω ότι πρέπει να κάνετε ....μπότοξ...!
-..................................................
Η γράφουσα τι πρέπει  να υποθέσει;;;;;


Και το τραγούδι που παίζει το inner playlist αυτές τις μέρες. Το άκουσα σε μια διαφήμιση και θυμήθηκα πόσο είχα κολλήσει με δαύτο όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει. Και ξανακόλλησα!



2 σχόλια:

  1. 3. Διψάνε για φασαρία όλοι αυτοί οι τύποι. Και εξουσιάζουν και θίγονται...

    5. Η γράφουσα να υποθέσει πως έχει φυσική ομορφιά και πως ο μαθητής βλέπει αρκετό "Real Housewives".
    Πετάνε κάτι περίεργα οι μαθητές. Εμένα ένας δικός μου λέει:
    - Πρέπει να σας αρέσει πολύ το μπάσκετ.
    - Γιατί το λες αυτό;
    - Επειδή έχετε αυτά τα μαλλιά (τα παραλληλίζει καθ'υπερβολήν με του Childress, προφανώς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. moody
    Καλημέρα!
    Ωραίος ο μικρός! Σύμφωνα με αυτόν, όποιος έχει μαλλί άλα Τσίλντρες είναι λάτρης του μπάσκετ!! Απλή, ξεκάθαρη λογική!
    Όντως, ο δικός μου μικρός βλέπει το συγκεκριμένο ριάλιτι! Μια άλλη μέρα με κοίταζε έντονα για κάμποση ώρα -εγώ αφελώς νόμιζα ότι είχε απορροφηθεί από όσα σοφά του έλεγα!!- και στο τέλος γύρισε και με ρώτησε: ''Εσείς είστε real housewife?''!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή