Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

Front Page

Κάθε πρωί αφού έχω φάει πρωινό κι έχω φτιάξει τουλάχιστον 5 lt καφέ κάθομαι στον υπολογιστή , βάζω ράδιο , κοιτάζω τα mail και μετά ξεκινώ σερφάρισμα. Πρώτα site που επισκέπτομαι, ελληνικές και ξένες εφημερίδες. Σήμερα η μικρή μας -πλην όμως όχι τίμια αλλά σχεδόν χρεοκωπημένη - χώρα είναι σε ΟΛΑ τα πρωτοσέλιδα. Μας βρήκα
here
ici
qui



-Γιατρέ μου, όταν βλέπω την Ανγκέλα  αγχώνομαι.
-Πόσο μάλλον ο Σαρκοζί, Crispy!

*************************************************
UPDATE (12/02/10)
Γίναμε και μιούζικαλ!!! (Εμείς κι οι υπόλοιποι της Ε.Ε.!)
Το σκίτσο από Timesonline
Υ.Γ.: Τελικά είναι τρομερό ζευγάρι η Ανγκέλα με τον Σαρκό!!!

4 σχόλια:

  1. και εγώ σήμερα που άκουγα ένα ραδιόφωνο απο Αγγλία, ήμασταν πρώτο θέμα στις ειδήσεις των 60''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. zekia ζόρικη η κατάσταση. Βλέπω τον πρωθυπουργό και μου φαίνεται πως έχει γεράσει 10 χρόνια τις τελευταίες μέρες! Το τι θα έχει τραβήξει με αυτήν την Ανγκέλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νοιώθω φοβερό κορεσμό - ώρες ώρες σαν να μην μπορώ να κουνηθώ από όπου κι αν βρίσκομαι όταν σκέφτομαι τι συμβαίνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. tom τη μια αισθάνομαι κι εγώ μουδιασμένη , την άλλη προδομένη κι αγανακτισμένη , κυρίως όμως αισθάνομαι αγχωμένη για το τι ''μέλλει γενέσθαι''. Αλλά από την άλλη έχω πολλές απορίες , πολλά σημεία δεν είναι αποσαφηνισμένα , τουλάχιστον για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή