Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

MAXXImu(seu)m

Ο κύριος στόχος του ταξιδιού μας στη Ρώμη, στις αρχές του χρόνου, ήταν η επίσκεψη  στο νέο απόκτημα της πόλης , το μουσείο MAXXI



Ήταν η πρώτη φορά που θα επισκεπτόμουν κτήριο το οποίο έχει σχεδιάσει η διάσημη Ιρακινή αρχιτέκτονας Zaha Hadid.


Οφείλω να ομολογήσω ότι γνωρίζω ελάχιστα περί αρχιτεκτονικής και κυρίως περί μοντέρνας τέχνης....



Από την άλλη , οφείλω να ομολογήσω ότι πέρασα πολύ καλά περπατώντας μέσα στο εκπληκτικό αυτό κτήριο κι ανάμεσα στα πολύ ενδιαφέροντα -κι ενίοτε πολύ παράξενα- εκθέματα.


Χωρίς να μπορώ να την αποσαφηνίσω καλά , αυτό που μου αρέσει στην σύγχρονη τέχνη είναι ότι ακούγεται , μεταμορφώνεται , 


και σε πολλές περιπτώσεις ζητά τη δική σου συμμετοχή , ενώ άλλοτε γίνεσαι ένα μέρος του εκθέματος.



Όσο για το κτήριο είναι μια εμπειρία από μόνο του.


Νιώθω πραγματικά ευτυχής που βρέθηκα μέσα σ'ένα τέτοιο κτήριο (Έχω μια περίεργη συνήθεια. Μου αρέσει να κοιτάζω ....κτήρια με τις ώρες!


Όπου κι αν είμαι ψάχνω για όμορφα κτήρια )


Αλλά το μουσείο MAXXI είναι το πλέον διαφορετικό , και σε κάποια σημεία του...


...το πλέον συναρπαστικό κτήριο που έχω επισκεφθεί!

4 σχόλια: