Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Είναι ή δεν είναι....;




Σκεφτόμουν αυτές τις μέρες πόσες φορές έχουμε ακούσει στη ζωή την προτροπή ''Κάνε υπομονή''. Πόσες φορές μας ζήτησαν, μας συμβούλεψαν , μας πρόσταξαν , μας ανάγκασαν να κάνουμε  υπομονή , υπομονή , υπομονή........υπομονή. Αμέτρητες φορές. Και πόσες φορές εμείς προτρέψαμε άλλους να κάνουν το ίδιο.
Κι αναρωτιόμουν:
Τελικά είναι η υπομονή αρετή; Αξίζει τον κόπο να είμαστε υπομονετικοί; Εξαντλείται η υπομονή; Μήπως πρέπει να ζητάμε οριοθέτηση του χρόνου όταν μας ζητούν υπομονή;
Σας δίνω ένα παράδειγμα:
Υπάλληλος σε εφορία
-Κάντε υπομονή κυρία μου!
-Για πόσο;
-Τι εννοείτε;
-Εννοώ για πόση ώρα να κάνω υπομονή!
-Σας παρακαλώ αφήστε με να κάνω τη δουλειά μου!
Με τη συγκεκριμένη απάντηση μας ζητά να κάνουμε ιώβεια υπομονή.

Μετά υπήρχε ένα τραγουδάκι που έλεγε
''Υπομονηηηηηηηηηηή , υπομονηηηηηηηηηηή , κι ουρανός θα γίνει πιο γαλανοοοοοοοοοοοοός''


9 σχόλια:

  1. Υπομονή μέχρι να βγει η ψυχή μας...

    Όταν βγει τώρα, καλύτερα να κρυφτούν όλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @moody
    Καμιά φορά έτσι αισθάνομαι από την πολλή υπομονή: Σαν να μου βγαίνει η ψυχή, όπως σωστά γράφεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω υπομονή ούτε να περάσω το κατώφλι της εφορίας και σίγουρα δεν είμαι το κατάλληλο άτομο για να σου δώσει απάντηση στα ερωτήματα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. zekia
    Σε κατανοώ πλήρως....
    Μου φαίνεται πως θα περιμένουμε πολύ τις απαντήσεις στα ερωτήματα μου....
    Υπομονή λοιπόν...!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. eimai genika tis ipomonis...alla sigoura iparxoun kai oria...poli kalimera sas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kalimeroudia!!! h ypomonh einai eukolh mono otan thn kaneis oikeio8elws... an xreiastei na sth zhthsoun (pou shmainei oti exeis hdh kanei arketh)... dyskoleuoun ta pragmata!


    Filakia Crispoula!Kouragio :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Leviathan
    Καλημέρα! Προφανώς η κάθε κατάσταση ορίζει διαφορετικά τα όρια της υπομονής! Ας πούμε , αν σε μια δημόσια υπηρεσία δεν σου λένε ακριβώς τι χαρτιά θέλουν και σε πηγαινοφέρνουν καμιά δεκαριά φορές ...εεε ...προφανώς η υπομονή θα φτάσει στα όρια της..και θα τα προσπεράσει!!!



    @Foteini
    Καλημέρα! Έχεις δίκιο! Είναι πολύ σωστός ο διαχωρισμός που κάνεις!
    Αν έχω επιλέξει οικειοθελώς να κάνω υπομονή προφανώς τα όρια της εκτείνονται ...στο άπειρο! Αν μου την επιβάλλουν...ε , καλά το ομολογώ: ''υπομονή μηδέν''!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To σωστό είναι "ψυχραιμία"... Η υπομονή κουράζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @raggedy man
    Αν κουράζει λέει! Οπότε , πάνω απ'όλα ...ψυχραιμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή