Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Τι ακούω; Πού βρίσκομαι;

Ξέρεις σε ποια χώρα ζεις όταν στις 6:30 π.μ. ακούγεται από το απορριματοφόρο στη διαπασών σκυλονησιώτικο άσμα ενώ ο οδηγός κι ο βοηθός είναι στο τσακίρ κέφι που έχουν ξυπνήσει όλη τη γειτονιά με τις φωνές τους. (Έλεος κάπου)

Ξέρεις σε ποια χώρα ζεις όταν στις 8:30 π.μ. τη γειτονιά "πλημμυρίζουν" οι τσιρίδες των ελληνόπουλων χριστιανόπουλων που τα πηγαίνουν στην 'κκλησιά οι δάσκαλοι, όλοι μες την καλή χαρά που γλίτωσαν ένα δίωρο βαρετών μαθημάτων. (Ελληνική παιδεία εν έτει 2016)

Ξέρεις σε ποια χώρα ζεις όταν στις 10:30 π.μ. ενώ ακούς κλασική μουσική από τα μεγάφωνα στο μετρό, εμφανίζεται δίπλα σου τύπος που πολύ τη χαίρεται τη μουσική, δυνατά και παθιασμένα ακολουθεί το τέμπο, κι εσύ απομακρύνεσαι γιατί δεν ξέρεις αν απλά έχει να κάνεις με φαν της κλασικής μουσικής ή τον τρελό της ημέρας που σου 'λαχε. (Εκεί μας έφτασαν)

5 σχόλια:

  1. Ωτοασπίδες για τον ύπνο και ακουστικά με την δικής μου επιλογής μουσική, εκτός σπιτιού. Δεν ζώ αλλιώς ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωτασπίδες απαραίτητες γιατί έχω γείτονες που ξεκινούν κάτι πάρτι μετά τα μεσάνυχτα!! Αλλά με πειράζουν στα αυτιά και δεν μπορώ να τις φορώ συνεχώς!

      Θα αρχίσω κι εγώ να απομονώνομαι ηχητικά με ωραίες μουσικές όταν θα είμαι εκτός σπιτιού. Δε γίνεται αλλιώς!

      Καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα. Εδώ και δέκα χρόνια ξυπνάω από τις φωνές του ίδιου βοηθού απορριματοφόρου... Μεγάλο πρόβλημα, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να μαθαίνουμε τα νέα του όλοι μαζί...
    Anyway, έχω να σου προτείνω το LINE OF DUTY.
    Φιλιά πολλά και καλό Πάσχα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααααα, αυτό βλέπω τώρα (2ο κύκλο) κι έχω κατενθουσιαστεί! Αν προλάβω θα ετοιμάσω ανάρτηση!

      Καλό Πάσχα Νότα! Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Ο δεύτερος κύκλος μου άρεσε περισσότερο από τον πρώτο. Ξενυχτισμένη ήρθα στην δουλειά !

      Διαγραφή