Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Intros

Είδαμε και το True Detective . Πέρα από το γεγονός ότι ήταν μια σειρά που λάτρεψε ο κόσμος (στο imdb η βαθμολογία του είναι 9,5 - αν αυτό λέει κάτι ), τελικά μένεις με την εντύπωση ότι η HBO βγάζει τις καλύτερες σειρές!



Ίσως φανεί περίεργη η παρατήρηση μου αλλά έχω την εντύπωση ότι οι σειρές της ΗΒΟ -τουλάχιστον εκείνες που έχω δει- έχουν καταπληκτικά intros ήτοι τίτλοι αρχής. Υπάρχουν πολλοί που ούτε δίνουν σημασία σε αυτούς, εγώ αντίθετα δεν μπορώ να ξεκινήσω να βλέπω ταινία ή σειρά αν δεν έχω δει τους τίτλους! (ο καθείς με τις παραξενιές του)

Η σειρά True Detective είχε καταπληκτικό intro  κι όσοι το σχεδίασαν βρήκαν το ιδανικό τραγούδι για να το συνοδεύσουν:


)




Το intro από σειρά της ΗΒΟ που θεωρώ ότι είναι κορυφαίο κι άφησε εποχή, είναι εκείνο από την απίστευτη, μεγαλειώδη σειρά The Sopranos


)


Μας λείπεις Τόνι....

Πάντως το intro από σειρά της ΗΒΟ που θα με συγκινεί πάντα είναι εκείνο από την πολύ αγαπημένη Six Feet Under (που είχε την ατυχία να της δοθεί στα Ελληνικά ο τίτλος "Γραφείο κηδειών Φίσερ")


)



Χρονιά σειρών φέτος, συζητήθηκαν περισσότερο κι από τις ταινίες. Θα επανέλθουμε. 

8 σχόλια:

  1. Το True detective το έχω στο πρόγραμμα. Πιστεύω θα είναι καλό. Το Six feet under είναι η αγαπημένη μου σειρά όλων των εποχών. Όσο για την μετάφραση της σειράς δεν ξέρω πως θα ακουγόταν το "Δυο μέτρα γης" που είναι η κανονική μετάφραση. Καλό σου μεσημέρι. Α, και αν αν δεν το έχεις πάρει πρέφα, είναι απλά εξαιρετική σειρά το Hannibal. Παίζει και Δανός στον ομώνυμο ρόλο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλερ
      Έχω δει το πρώτο επεισόδιο! Μου αρέσει πολύ ο Μads κι όχι μόνο επειδή είναι Δανός! :-) Είναι και πολύ καλός ηθοποιός- αν δεν έχεις δει το Κυνηγι του Βίντεμπεργκ, δες το οπωσδήποτε!
      Ό,τι κι αν πω για το Six Feet Under είναι λίγο. Έκλαιγα δυο μέρες όταν τελίωσε. Με έλιωσε κι ο θάνατος του Νέιθαν

      Διαγραφή
    2. To κυνήγι ακόμα δεν το έχω δεί. Όσο για το Six, υπάρχει κανονικά στα κατεβαστήρια. Το μόνο κακό είναι πως η ποιότητα δεν ξεπερνάει το dvd γιατί δεν έχει κυκλοφορήσει σε blu ray

      Διαγραφή
    3. Θα ψάξω τότε να το βρω!
      Thanks! :-)

      Διαγραφή
  2. To Six feet under, η μητέρα όλων των long series!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Six feet under ήταν η απόλυτη σύγχρονη σάγκα. Ιδιοφυές στη σύλληψη του το σενάριο- αυτοί οι σεναριογράφοι του ΗΒΟ είναι οι καλύτεροι - άφησε εποχή.
      Θυμάμαι τα ξενύχτια που έκανα για να το βλέπω στο καταραμένο ΣΤΑΡ -μαύρα μεσάνυχτα ΚΑΙ με διαφημίσεις!

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω δει το Six feet under. Το True detective τώρα και στο NOVA ευτυχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα το παίζει κι η NOVA; Μπράβο!
      Δύο σειρές λάτρεψα και τις έχω στο τοπ των αγαπημένων μου: Sopranos & Six feet under. Την πρώτη την βρήκα στα "κατεβαστήρια" -όλη! Τη δεύτερη δεν την έχω βρει!

      Διαγραφή