Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

6/10

Αφού πιάσαμε τη βάση, λέμε να μην χαρακτηρίσουμε τις χθεσινές μας προβλέψεις εντελώς αποτυχημένες.

Μας ξέφυγαν:

Η σκηνοθεσία: Alfonso Cuarón αντί του Steve McQueen.

Διαβάζοντας σχόλια από εδώ κι από εκεί, διαπίστωσα ότι το κοινό παραμένει διχασμένο για την ταινία Gravity. Ναι μεν παίρνει δικαιωματικά τα τεχνικά βραβεία αλλά και εκείνο της σκηνοθεσίας; Μάλλον είναι το παιχνίδι ισορροπίας που παίζουν στα Όσκαρ: Πάρε εσύ το σκηνοθεσίας κι εγώ παίρνω εκείνο της καλύτερης ταινίας!



Α Γυναικείο ρόλο: Cate Blanchett αντί της Judy Dench.

Ποτέ δεν μου άρεσε η Cate Blanchett* ως ηθοποιός. Έχει μια μανιέρα όλη κι όλη την οποία σέρνει από ταινία σε ταινία σε ταινία σε ταινία σε ταινία σε........... Ο υστερικός ρόλος της ήταν αβανταδόρικος, σε αντίθεση με εκείνον της Judy, που εκ πρώτης όψεως μπορεί να μοιάζει απλός, αλλά στην πραγματικότητα είναι ρόλος δύσκολος, απαιτητικός, βασανιστικός.


Β Γυναικείο ρόλο: Lupita Nyong'o αντί της June Squibb.

Χάρηκα πολύ για τη Λουπίτα! Με αυτά που τράβηξε στην ταινία το δικαιούται το βραβείο. Τώρα γιατί έβαλα στις προβλέψεις μου τη γιαγιά από το Nebraska; Μάλλον επειδή καμιά φορά πέφτουν κάτι εκπλήξεις στους Β ρόλους.


Μουσική: Gravity(Steven Price) αντί του Philomena(Alexandre Desplat)

Η αλήθεια είναι ότι η μουσική δεν είναι το δυνατό μου χαρτί. Απλά μου αρέσει η μουσική που έχει γράψει ο Desplat για διάφορες ταινίες κατά καιρούς, γι'αυτό πήρε την ψήφο μου.



Η Έλεν, το κορίτσι για όλες τις δουλειές! 


*Έχω ένα θέμα με ηθοποιούς που πλασάρουν πολύ την "ιδανική" ιδιωτική τους ζωή. Πριν από λίγα χρόνια ο Κέβιν Σπέισι είχε δηλώσει ότι δεν θέλει να μιλά καθόλου για την προσωπική του ζωή. Ένας από τους λόγους που παρέθετε ήταν ότι όσο λιγότερα γνωρίζεις για την ιδιωτική ζωή ενός ηθοποιού τόσο πιο εύκολα τον ταυτίζεις με το ρόλο του. Έχει δίκιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου