Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Στο ρυθμό της ...βουβουζέλας!



Ποιες ομάδες υποστηρίζει η γράφουσα στο φετινό mundial :

G.G.G. (Go Glorious Greece!) : Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...

F.S.A. (Forza Squadra Azzurra!) : Ο έρωτας κι ο βήχας δεν κρύβονται.

G.A.G. (Go Aussies Go! ) : Προς τιμήν της γενέτειρας.

Τέλος πρόσκειται φιλικά στα λιοντάρια : (H.F.E.) Hurray For England!

Μια κι η γράφουσα θα είναι μόνη της απόψε, θα κάνει delivery από το Noodle Bar  (πρέπει να δοκιμάσει οπωσδήποτε τα νέα καλοκαιρινά πιάτα του μενού!) και θα απολαύσει το δεύτερο παιχνίδι της ημέρας υπό τους ήχους της κακόφωνης...βουβουζέλας! Προβλέπω ότι οι περισσότεροι παίκτες και παράγοντες θα φύγουν με ... κρίσεις ημικρανίας από τη Ν.Αφρική!

Anyway... May the best team win!


Μια εντυπωσιακά μεγάλη βαβουζέλα έτοιμη να προκαλέσει κρίση ημικρανίας σε όλη την υφήλιο!!!

Η φωτογραφία είναι από το site της Boston Globe.

9 σχόλια:

  1. Ax, πόσο ζηλεύω την προοπτική της βραδιάς σου...ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ το noodle bar!!! ΕΜένα θα περιλαμβάνει αδερφό και φιλαράκια του στο σαλόνι, μπίρες και τσιγαράκια τους στην κουζίνα και αγριοφωνάρες μέχρι το δωμάτιό μου, κλαψ!

    Τουλάχιστον έφτιαξα κάτι καταπληκτικά μπέργκερ με τα μπιφτεκάκια της μαμάς μου και θα παρηγορηθώ :)

    Καλή τύχη! Εγώ λέω να παίξω ένα στοίχημα την Ιαπωνία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. foteini το ομολογώ: Με νίκησε η βαρεμάρα -δεν θα χαρακτήριζα το ματς ...συναρπαστικό!- κι έτσι το έριξα στο σερφάρισμα! Πάλι καλά που το φαγητό ήταν νοστιμότατο!
    Ιαπωνία; Ομολογώ ότι είναι τολμηρό στοίχημα...but you never know!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Haha Crispy kala ekanes!!! kai gia na dior8osw to parapanw kakentrexes mou sxolio, molis gyrisa apo to potaki mou kai brhka OLA ta piata pou eixan xrhsimopoihsei ta agoria plymena!!! 8eiko? Les na bare8hkan ki autoi ton agwna?


    Filia polla kalo S/K tomorrow!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eυτυχώς που ούτε έτρωγα ούτε έπινα ούτε κάπνιζα γιατί αυτά τα κανω στη κουζίνα άντε και έξω στο μπαλκόνι, γιατί θα πέθαινα από βαρεμάρα! Αντιθέτως ήμουν εδώ, στο δωματιάκι, παρέα και με το πισι, άρα την πάλευα! Μέχρι που την έκανα λίγο πριν το τέλος του 2ου ματς για έξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. foteini το πιθανότερο να βαρέθηκαν! Είδες όμως που μάζεψαν και -κυρίως- έπλυναν τα πιάτα! μπράβο τους! Σπάνιο φαινόμενο πάντως- δυστυχώς πολύ σπάνιο...!!!
    Καλό υπόλοιπο Σ/Κ!




    sarper? την καλύτερη δουλειά έκανες! Κι εγώ το 2ο ημίχρονο με το πισί το πέρασα ...κι ένα ποτήρι ωραίο ροζέ κρασί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτή η βουβουζέλα ακούγεται σαν σμήνος κουνουπιών και είναι τόσο μα τόσο σπαστικό! Αυτός ο ήχος μπορεί να σε τρελάνει!
    Αχ, θα σε μαλώσω! Μόνο τις δικές σου αγάπες γράφεις; Με τους δικούς μου χορευταράδες, τους Αργεντίνους, τι γίνεται;!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικά δεν ξέρω πώς το αντέχουν όσοι είναι μέσα στο γήπεδο! Όποτε πέφτει ημίχρονο και σταματούν οι βουβουζέλες , εμένα το κεφάλι μου συνεχίζει να βουίζει!!
    Ωραίοι και συμπαθέστατοι οι Αρχεντίνοι κι ο Μαραντόνα στις ομορφιές του , δεν μπορώ να πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εμένα πάντως μου αρέσουν οι βουβουζελες γιατί όπου βρεθώ και βλέπουν αγώνα σε τηλεόραση, ακούγεται σαν να πλησιάζει ένα τεράστιο κοπάδι μέλισσες!! Δίνει μια μικρή πινελιά κινδύνου και περιπέτειας θα λέγαμε! (τι λέω, ας σταματήσω κάπου εδω..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. zekia αισθάνομαι ώρες κι ώρες ότι ένα τεράστιο σμήνος οργισμένων μελισσών είναιμ έτοιμο να μου επιτεθεί! Η αλήθεια είναι ότι από ένα σημείο και μετά το συνηθίζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή