Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

''Glorious basterds'' Campaign.


Σήμερα ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες των βραβείων Oscar . Με χαρά είδα ότι οι ''Άδωξη Μπάσταρδοι'' έχουν ούτε λίγο ούτε πολύ 8 υποψηφιότητες! Δεν μ'ενδιαφέρει πόσα βραβεία θα πάρει η ταινία , αλλά εκείνο που με καίει είναι να πάρει ο Mέγας Quentin το Oscar Σκηνοθεσίας!
Έτσι ξεκινώ τούτη την ταπεινή εκστρατεία:
Μέλη της Ακαδημίας δώστε το ρημάδι στον Quentin και δεν θα το μετανιώσετε! Σας το εγγυώμαι εγώ, η ίδια η Crispy!
Με τη νίκη , φίλε !

9 σχόλια:

  1. Και εγώ μαζί σου Crispy! Δεν νομίζω ότι αξίζει να πάει κάπου αλλού το όσκαρ! Για παράδειγμα το Avatar να σου πω την αλήθεια που εμφανίζεται και παντού υποψήφιο για βραβεία δεν με εντυπωσίασε και πολύ... Είχε πολλά εφέ και πέρναγε ένα οικολογικό μύνημα.. Κατά τα άλλα δεν νομίζω πως κάποιος τον απειλεί σοβαρά τον Tarantino! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν το έχω δεί ακόμα. Ελπίζω ο απόπατος το Avatar να πάρει τα αρχίδια μου (ή κάποιου άλλου πάντως να τα πάρει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ το αγόρι μου το αξίζει! Λες να κάνουμε κανένα ντου στο LA να μπουκάρουμε στην απονομή να αρπάξουμε ένα αγαλματάκι και να του το δώσουμε; Σίγουρα θα τρέχει μαζί μας προς την έξοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. vipera
    mahler
    annie
    είμαστε δυο , είμαστε τρεις ...δεν μας βλέπω να γινόμαστε χίλιοι δεκατρεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ούτε και μένα μου άρεσε το Avatar - ξεκάθαρη η θέση μου. Αναγνωρίζω το ταλέντο του Tarantino, αν και δεν μπορώ να πω ότι είναι από τους αγαπημένους μου. Πάντως οι φετεινές υποψηφιότητες κάπου χάνουν. Δεν μου φάνηκε και ιδιαίτερα καλή η χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. tom δεν έχω δει το avatar (παρεμπιπτόντως δεν έχω δει ούτε το άλλο σινέ-''έπος'' του Κάμερον τον ''Τιτανικό!). Έχεις δίκιο γι'αυτό που λες , κάτι λείπει από τις φετεινές υποψηφιότητες. Γι'αυτό χάρηκα για τον Ταραντίνο διότι η ταινία του είναι...εντελώς ''γεια σου'' , απολαυστικότατη , χαλαρή κι ευτυχώς καθόλου επιτηδευμένη , με ωραίες ερμηνείες και ...παρερμηνείες της Ιστορίας!
    Σ'ευχαριστώ που δηλώνεις συμμετοχή στην καμπάνια! Επιτέλους γίναμε 5!!!
    Α , υποστηρίζω και την υποψηφιότητα της γλυκύτατης Κάρεϋ Μάλλιγκαν αλλά προφανώς δεν πρόκειται να πάρει το πολυπόθητο αγαλματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ και επαυξάνω...:-) Και καλώς σας βρήκα παρεμπιπτόντως...:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Fevis καλησπέρα και καλωσορίσατε! Ευχαριστώ πολύ και για τη συμμετοχή στην ''καμπάνια'' , η οποία μάλλον δεν πρόκειται να συγκινήσει την Ακαδημία....Αλλά ποτέ δεν ξέρεις...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σκηνοθεσίας και ηθοποιίας για τον κυνηγό εβραίων τα έχει τσεπωμένα πιστεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή