Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Biking in Athens

Τον τελευταίο καιρό βλέπουμε όλο και περισσότερο κόσμο με ποδήλατο στους δρόμους, ενίοτε τους βλέπουμε στα πεζοδρόμια κι αρκετούς στο μετρό-τελευταίο βαγόνι πάντα. Προσωπικά χαίρομαι που ο κόσμος αρχίζει να προτιμά αυτό το πολύ οικολογικό, πολύ ωφέλιμο (κάνεις γυμναστική συγχρόνως) και...πολύ trendy μέσο μεταφοράς! Όντως έχει γίνει μεγάλο trend. Βλέπεις κάτι hipsters (συνομοταξία η οποία τάχα μου τάχα μου δεν παρακολουθεί τα trend αλλά είναι οι πρώτοι που τις υιοθετούν μέχρι να πεις ''κύμινο''!!) να έχουν κάτι απίστευτα γυαλισμένα (και πανάκριβα!) ποδήλατα κι εννοείται τα ποδηλατούν φορώντας τα απαραίτητα χιπστερικά αξεσουάρ (ένα αξεσουάρ είναι χιπστερικό όταν φαίνεται παλιό και πολυχρησιμοποιημένο αλλά στην ουσία κοστίζει μια περιουσία!).
Πώς θα καταλάβετε ότι έχετε να κάνετε με ποδηλάτη-χίπστερ. Είναι απλό. Συνήθως τον εντοπίζετε στο μετρό. Έχει τη συνήθεια να βγάζει βόλτα το ποδήλατο του. Θα τον δείτε να μπαίνει στη μία στάση και να κατεβαίνει....στην επόμενη!!!!
Ναι, το είδα με τα ίδια μου τα μάτια! Τις προάλλες ήμουν σε μπαράκι του κέντρου. Από τη τζαμαρία είδα να παρκάρουν και να κλειδώνουν τα καλογυαλισμένα ποδήλατα τους δύο χίπστερς. Μπήκαν κι αυτοί στο ίδιο μπαρ, ήπιαν , έφυγαν, μετά από λίγο έφυγα κι εγώ. Τους συνάντησα στην αποβάθρα της στάσης Πανεπιστήμιο, μπήκαμε μαζί στο συρμό προς Αγ. Δημήτριο. Με έκπληξη τους είδα να κατεβαίνουν στην επόμενη στάση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν έχουν το Θεό τους!!!!! Βαρέθηκαν να ποδηλατήσουν από την πλατεία Καρύτση ως το Σύνταγμα!!!!! Ε, τότε χιπστεράκι μου τι το θες το ρημάδι το ποδήλατο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Η υπέροχη Audrey είναι και μια υπέροχη ποδηλάτισσα!

2 σχόλια:

  1. Δεν την γνώριζα την συνομοταξία αυτή!! Δεν ξέρω αν έχει αναπτυχθεί και στη Θεσσαλονίκη, αν και τους δικούς μας δεν τους το έχω και πολύ για ποδηλάτες. Τα ποδήλατα όμως στην παραλία μου αρέσουν πολύ.
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α καλά! Φοβερή συνομοταξία! Μην ανησυχείς , υπάρχει παντού!
    Κι εμένα μου αρέσει να βλέπω να ποδηλατούν κάτω στην εσπλανάδα του Φαλήρου. Ιδιαίτερα όταν είναι ολόκληρη οικογένεια και βλέπεις ποδήλατα σε διαφορετικά μεγέθη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή